Przetargi i wybory ofert
Dodatki mieszkaniowe
Odpady komunalne
Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Dział Organizacyjno - Prawny
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Przetargi i wybory ofert / Wybory ofert
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru ofert na konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. w Płocku”
15.04.2021 | 09:59
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W TRYBIE WYBORU OFERTY
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. z siedzibą w Płocku przy ul. H. Sienkiewicza 13A działający w imieniu i na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych
ogłasza wybór ofert na wykonanie usługi w zakresie:
“Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. w Płocku”.
-
Informacje ogólne
-
Zamawiający
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o., działający w imieniu i na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych
ul. Henryka Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, tel: 24 364-03-10, fax: 24 3634-03-11, www.mzgm-plock.pl
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami na etapie składania ofert:
Stanisław Goździkowski, ul. Henryka Sienkiewicza 13A, pokój nr 22, tel. 24 364-03-39.
Materiały dotyczące Zapytania ofertowego udostępnione są na stronie internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl, można je również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 22 II p. codziennie w godz. 7:30- 15:30.
-
Tryb udzielania zamówienia
Niniejsze zamówienie udzielone będzie na podstawie indywidualnych decyzji Komisji Wyborczej w składzie:
a) Dariusz Macion
b) Tomasz Miecznik
c) Stanisław Goździkowski
-
Informacje szczegółowe
-
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. w Płocku. Zakres prac niezbędnych do wykonania usługi przedstawiony został w załącznikach nr 1, 1.2 i 1.3.
-
Termin realizacji zamówienia
Od dnia 01.05.2021 do dnia: 30.04.2024 r. (termin zakończenia usługi może być ustalony indywidualnie przez Komisję Wyborczą).
-
Opis warunków udziału w postępowaniu w zakresie dokumentów i oświadczeń
-
Wypełniony(e) i podpisany(e) formularz(e) ofert (załącznik nr 2 do ogłoszenia o wyborze oferty, cena jednostkowa przemnożona przez powierzchnię do konserwacji).
ODDZIELNIE NA KAŻDĄ WSPÓLNOTĘ MIESZKANIOWĄ – opakowany formularz ofertowy w zamkniętej kopercie opisanej nazwą danej Wspólnoty Mieszkaniowej (wykaz budynków załącznik nr 2.1).
-
Potwierdzony zakres prac (załącznik nr 1, 1.2 i 1.3 ).
-
Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej (budynków na które Wykonawca złoży ofertę) wg załącznika nr 2.2 do zapytania ofertowego.
-
Zaparafowany przez Wykonawcę wzór Umowy wraz z załącznikami (załącznik nr 4 do wyboru ofert i załączniki do umowy)
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Świadectwa kwalifikacyjne:
-min.1 świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych.
-
Opłacona polisa na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Uwaga: Warunkiem zawarcia umowy będzie dostarczenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Opis sposobu przygotowania oferty
-
Ofertę należy sporządzić na załączonym do ogłoszenia o wyborze oferty Formularzu ofert. WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ (FORMULARZ OFERTY) NA KAŻDĄ WSPÓLNOTĘ MIESZKANIOWĄ ODDZIELNIE.
-
Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie lub dowolnie wybrane pozycje wskazane w Wykazie nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych (ILOŚĆ FORMULARZY ODPOWIADA ILOŚCI SKŁADANYCH OFERT).
-
Oferta oraz załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.
-
Opis sposobu obliczania ceny
Podstawą do wyliczenia ceny jest powierzchnia do konserwacji wskazana w formularzu ofert .
W formularzu ofert Wykonawca wpisuje stawkę za konserwację (łącznie z pogotowiem) za m2 powierzchni za 1 m-c netto,
Ceny muszą być podane cyfrowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb
Cena winna obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia.
-
Miejsce oraz termin składania ofert
Oferty należy umieścić w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją:
„Wybór ofert na wykonanie konserwacji i usuwania awarii w budynkach mieszkalnych Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o.o. w Płocku”, załączając jeden komplet dokumentów, o których mowa w pkt. 3, należy złożyć w siedzibie MZGM – TBS Sp. z o. o., ul Henryka Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w Kancelarii – pokój nr 8, nie później niż do dnia: 23.04.2021 r. do godz. 10:00.
-
Zakończenie postępowania
Złożone w trakcie postępowania oferty zostaną następnie przedłożone Komisji Wyborczej, która ostatecznie dokona wyboru Wykonawców usługi.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do otwarcia ofert w celu ich rozdziału.
Z każdym z wyłonionych Wykonawców zawarta zostanie oddzielnie dla każdej Wspólnoty umowa, której wzór stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia o wyborze oferty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru ofert bez podania przyczyny.
Pobierz plik: NOWY Zalacznik nr 1 zakres konserwacji - Wankowicza 50.pdf
Pobierz plik: NOWY Zalacznik nr 1 zakres konserwacji - Wankowicza 54-62.pdf
Pobierz plik: NOWY Zalacznik nr 1 zakres konserwacji - Zyzna 39.pdf
Pobierz plik: NOWY Zalacznik nr 1.2 do zakresu konserwacji - PRZEPOMPOWNIA sanitarna.pdf
Pobierz plik: NOWY Zalacznik nr 1.3 do zakresu konserwacji - PRZEPOMPOWNIA deszczowa.pdf
Pobierz plik: Zalacznik nr 2 - formularz ofertowy.pdf
Pobierz plik: Zalacznik 2.1 - wykaz budynkow Wspolnot Mieszkaniowych.pdf
Pobierz plik: Zalacznik nr 2.2 - oswiadczenie wizja lokalna.pdf
Pobierz plik: zalacznik nr 3 - wzor umowy.pdf
Pobierz plik: zalaczniki do umowy.pdf
Pobierz plik: Ogloszenie w trybie wyboru ofert - konserwacja 2021.pdf
Szybki kontakt
Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >
Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >
Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >
Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >
Kancelaria kontakt >
Sekretariat Zarządu kontakt >
e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl
Godziny pracy sekretariatu :
poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 16.30
piątek 7.30 - 15.30
Godziny obsługi interesantów w Rejonach Obsługi Mieszkańców :
poniedziałek - środa 8.00 - 14.00
czwartek 8.00 - 16.30
piątek 8.00 - 12.00