Przetargi i wybory ofert
Dodatki mieszkaniowe
Odpady komunalne
Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Dział Organizacyjno - Prawny
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Przetargi i wybory ofert / Wybory ofert
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty na wymianę stolarki okiennej z drewnianej na PVC w 10 lokalach mieszkalnych, gminnych znajdujących się w budynkach mieszkalnych
26.04.2024 | 11:41
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o. o. w Płocku działając w imieniu i na rzecz Gminy – Miasta Płock ponownie ogłasza wszczęcie procedury wyboru oferty na:
wymianę stolarki okiennej z drewnianej na PVC w 10 lokalach mieszkalnych, gminnych znajdujących się w budynkach mieszkalnych
Termin realizacji: do dnia 09 lipca 2024 r.
Warunki udziału:
-
Złożenie oferty na załączonym do ogłoszenia formularzu ofertowym Zał 1
-
Załączenie do oferty:
-
oświadczenie o zgodności zakresu prowadzonej działalności (wg zapisu w CEDiG lub KRS- kopie aktualnych odpisów) z zakresem związanym z realizacją zamówienia,
-
kopii uprawnień budowlanych kierownika robót i aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
-
wypełnionego wykazu lokali, w których należy przeprowadzić roboty Zał. 2
-
potwierdzonego opisu przedmiotu zamówienia Zał. 3
-
informacji o co najmniej 3 robotach związanych z wymianą stolarki okiennej o wartości min. 30.000,00 złotych brutto każda, prowadzonych w ostatnich 3 latach Zał. 4
-
potwierdzenia o zapoznanie się warunkami zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zał. 5.
-
przyjęcie do ofertowania i stosowania stolarki okiennej spełniającej obowiązujące wymagania izolacyjności cieplnej określonych w Zał 6.
-
-
Dysponowanie dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50.000,00 zł.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości lokali, przy zastosowaniu oferowanych stawek dla lokali pozostałych.
-
Stosowanie materiałów budowlanych niewadliwych i dopuszczonych do stosowania w budownictwie;
Kryteria wyboru ofert:
cena 100%
Materiały dotyczące postępowania udostępnione są na stronie: www.mzgm-plock.pl , można je również odebrać w MZGM - TBS Sp. z o.o. ul. H. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w pokój nr 22 w godzinach od 7:30 do 15:30.
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie MZGM-TBS Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w Kancelarii – pokój nr 8, nie później niż do dnia 07.05.2024 r. do godz. 14:00.
Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty: „Oferta na wymianę stolarki okiennej z drewnianej na PVC w 10 lokalach mieszkalnych, gminnych znajdujących się w budynkach mieszkalnych - nie otwierać przed dniem 07.05.2024 r. do godz. 14:10”
W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.
W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające np. z omyłkowego otwarcia oferty przed wyznaczonym terminem itp.
Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.05.2024 r. o godz. 14:10 w pokoju nr 22 w budynku przy ul. Sienkiewicza 13A w Płocku.
Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno–Inwestycyjnego pod nr tel. 24 364 03 25 w godzinach pracy od 07:30 do 15:30.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy:
1. który nie zakończył robót prowadzonych na rzecz Zamawiającego w określonym w umowie terminie, bądź nie wywiązał się z obowiązków gwarancyjnych – okres karencji określa się na:
- jeden rok od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej – jeśli przekroczenie terminu nie było dłuższe niż 21 dni kalendarzowe,
- dwa lata od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej – jeśli przekroczenie terminu było dłuższe niż 21 dni kalendarzowe.
2. który w wyniku zamierzonego działania, lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, a mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w prowadzonym postępowaniu; okres karencji określa się na jeden rok od daty złożenia oferty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny.
Pobierz plik: Okna wymiana 3 - formularz Zal 1.pdf
Pobierz plik: Stolarka zestawienie Zal 2 04-2024.pdf
Pobierz plik: Okna wymiana 3 - zakres robot Zal 3.pdf
Pobierz plik: Okna wymiana 3 - informacja o robotach Zal 4.pdf
Pobierz plik: Okna wymiana 3 - zasady zabezpieczenia umowy Zal 5.pdf
Pobierz plik: Wymagania izolacyjnosci cieplnej - Zal 6.pdf
Szybki kontakt
Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >
Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >
Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >
Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >
Kancelaria kontakt >
Sekretariat Zarządu kontakt >
e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl
Godziny pracy:
poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 16.30
piątek 7.30 - 15.30