Przetargi i wybory ofert
Dodatki mieszkaniowe
Odpady komunalne
Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Dział Organizacyjno - Prawny
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Wybory ofert
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty na wykonywanie prac związanych z aktualizacją Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego oraz konserwacją i przeglądami w zakresie ochrony przeciwpożarowej w czterech budynkach użytkowych gminnych
29.11.2022 | 12:22
Płock, dn. 29.11.2022 r.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS sp. z o. o. w Płocku działając jako Administrator w imieniu Zarządu Budynków Komunalnych w Płocku reprezentującego Gminę - Miasto Płock ogłasza wszczęcie procedury wyboru oferty na:
wykonywanie prac związanych z aktualizacją Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego oraz konserwacją i przeglądami w zakresie ochrony przeciwpożarowej w czterech budynkach użytkowych gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS sp. z o.o. w Płocku
Termin realizacji: od 01.01.2023 do 31.12.2023 r.
Zakres realizacji: określony w opisie zakresu prac i obowiązkach wykonawcy (zał 2)
Warunki udziału: określone w warunkach udziału w postępowaniu (zał. 3)
Kryteria wyboru ofert:
cena 100%
Miejsce i termin składania ofert:
Siedziba MZGM TBS sp. z o.o. Płock, ul. Sienkiewicza 13A, pokój nr 8 - nie później niż do dnia 06.12.2022 r. do godz. 12:00.
Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty: „Wykonywanie prac związanych z aktualizacją Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego oraz konserwacją i przeglądami w zakresie ochrony przeciwpożarowej w czterech budynkach gminnych administrowanych przez MZGM – TBS sp. z o.o. w Płocku. Nie otwierać przed dniem 06.12.2022 r. godz. 13:00.”
W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.12.2022 r. o godz. 13:00.
Z uwagi na zagrożenie epidemiczne, otwarcie ofert będzie przeprowadzone bez obecności Wykonawców. Ogłoszenie o wyniku postępowania w trybie wyboru oferty zostanie opublikowane na stronie internetowej www.mzgm-plock.pl.
Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno–Inwestycyjnego pod nr tel. 24 364 03 25 w godzinach pracy od 07:30 do 15:30.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru ofert bez podania przyczyny
Pobierz plik: Ppoz konserwacja 23 - formularz Zal 1.pdf
Pobierz plik: Ppoz konserwacja 23 - zakres Zal 2.pdf
Pobierz plik: Ppoz konserwacja 23 - warunki udzialu - zal 3.pdf
Pobierz plik: Ppoz konserwacja 23 - wykaz uslug - zal 4.pdf
Pobierz plik: Ppoz konserwacja 23 - klauzula informacyjna RODO Zal 5.pdf
Szybki kontakt
Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >
Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >
Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >
Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >
Kancelaria kontakt >
Sekretariat Zarządu kontakt >
e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl
Godziny pracy:
poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 17.30
piątek 7.30 - 15.30