Wybory ofert

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty na wymianę stolarki okiennej z drewnianej na PVC w 10 lokalach mieszkalnych, gminnych znajdujących się w budynkach mieszkalnych

26.04.2024 | 11:41

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie wyboru oferty

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS Sp. z o. o. w Płocku działając w imieniu i na rzecz Gminy – Miasta Płock ponownie ogłasza wszczęcie procedury wyboru oferty na:

wymianę stolarki okiennej z drewnianej na PVC w 10 lokalach mieszkalnych, gminnych znajdujących się w budynkach mieszkalnych

Termin realizacji: do dnia 09 lipca 2024 r.

Warunki udziału:

  1. Złożenie oferty na załączonym do ogłoszenia formularzu ofertowym Zał 1

  2. Załączenie do oferty:

    1. oświadczenie o zgodności zakresu prowadzonej działalności (wg zapisu w CEDiG lub KRS- kopie aktualnych odpisów) z zakresem związanym z realizacją zamówienia,

    2. kopii uprawnień budowlanych kierownika robót i aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;

    3. wypełnionego wykazu lokali, w których należy przeprowadzić roboty Zał. 2

    4. potwierdzonego opisu przedmiotu zamówienia Zał. 3

    5. informacji o co najmniej 3 robotach związanych z wymianą stolarki okiennej o wartości min. 30.000,00 złotych brutto każda, prowadzonych w ostatnich 3 latach Zał. 4

    6. potwierdzenia o zapoznanie się warunkami zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zał. 5.

    7. przyjęcie do ofertowania i stosowania stolarki okiennej spełniającej obowiązujące wymagania izolacyjności cieplnej określonych w Zał 6.

  3. Dysponowanie dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50.000,00 zł.

  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości lokali, przy zastosowaniu oferowanych stawek dla lokali pozostałych.

  5. Stosowanie materiałów budowlanych niewadliwych i dopuszczonych do stosowania w budownictwie;

Kryteria wyboru ofert:

cena 100%

Materiały dotyczące postępowania udostępnione są na stronie: www.mzgm-plock.pl , można je również odebrać w MZGM - TBS Sp. z o.o. ul. H. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w pokój nr 22 w godzinach od 7:30 do 15:30.

Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie MZGM-TBS Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w Kancelarii – pokój nr 8, nie później niż do dnia 07.05.2024 r. do godz. 14:00.

Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty: Oferta na wymianę stolarki okiennej z drewnianej na PVC w 10 lokalach mieszkalnych, gminnych znajdujących się w budynkach mieszkalnych - nie otwierać przed dniem 07.05.2024 r. do godz. 14:10

W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.

W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające np. z omyłkowego otwarcia oferty przed wyznaczonym terminem itp.

Miejsce i termin otwarcia ofert

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.05.2024 r. o godz. 14:10 w pokoju nr 22 w budynku przy ul. Sienkiewicza 13A w Płocku.

Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno–Inwestycyjnego pod nr tel. 24 364 03 25 w godzinach pracy od 07:30 do 15:30.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy:

1. który nie zakończył robót prowadzonych na rzecz Zamawiającego w określonym w umowie terminie, bądź nie wywiązał się z obowiązków gwarancyjnych – okres karencji określa się na:

- jeden rok od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej – jeśli przekroczenie terminu nie było dłuższe niż 21 dni kalendarzowe,

- dwa lata od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej – jeśli przekroczenie terminu było dłuższe niż 21 dni kalendarzowe.

2. który w wyniku zamierzonego działania, lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, a mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w prowadzonym postępowaniu; okres karencji określa się na jeden rok od daty złożenia oferty.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny.


 

Pobierz plik: Okna wymiana 3 - formularz Zal 1.pdf

Pobierz plik: Stolarka zestawienie Zal 2 04-2024.pdf

Pobierz plik: Okna wymiana 3 - zakres robot Zal 3.pdf

Pobierz plik: Okna wymiana 3 - informacja o robotach Zal 4.pdf

Pobierz plik: Okna wymiana 3 - zasady zabezpieczenia umowy Zal 5.pdf

Pobierz plik: Wymagania izolacyjnosci cieplnej - Zal 6.pdf

Szybki kontakt

Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.


09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >

Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >

Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >

Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >

Kancelaria kontakt >

Sekretariat Zarządu kontakt >

e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl

Godziny pracy: 

poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek                 7.30 - 16.30
piątek                      7.30 - 15.30