Przetargi i wybory ofert
Dodatki mieszkaniowe
Odpady komunalne
Wydział Techniczno - Inwestycyjny
Dział Organizacyjno - Prawny
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Formularz zgłoszenia potencjalnego pustostanu
Jeśli posiadacie Państwo informacje o mieszkaniu, które może być potencjalnym pustostanem prosimy o przesłanie do nas takiej informacji wypełniając poniższy formularz.
Formularz zgłoszenia niezamieszkałego lokalu jest anonimowy.
Wypełnienie formularza nie uprawnia do ubiegania się o przyznanie 2 dodatkowych punktów przy ocenie wniosku o wynajęcie lokalu mieszkalnego zgodnie z systemem punktowym oceny wniosków wprowadzonym Uchwałą Rady Miasta Płocka Nr 340/XXI/2013 z dnia 27 marca 2012r. W tym celu prosimy o osobisty lub pisemny kontakt z Wydziałem Gospodarki Mieniem Urzędu Miasta Płocka.
Adres potencjalnego pustostanu
* - pola obowiązkowe
Szybki kontakt
Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >
Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >
Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >
Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >
Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >
Kancelaria kontakt >
Sekretariat Zarządu kontakt >
e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl
Godziny pracy sekretariatu :
poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 16.30
piątek 7.30 - 15.30
Godziny obsługi interesantów w Rejonach Obsługi Mieszkańców :
poniedziałek - środa 8.00 - 14.00
czwartek 8.00 - 16.30
piątek 8.00 - 12.00