Formularz zgłoszenia potencjalnego pustostanu

Jeśli posiadacie Państwo informacje o mieszkaniu, które może być potencjalnym pustostanem prosimy o przesłanie do nas takiej informacji wypełniając poniższy formularz.

Formularz zgłoszenia niezamieszkałego lokalu jest anonimowy.

Wypełnienie formularza nie uprawnia do ubiegania się o przyznanie 2 dodatkowych punktów przy ocenie wniosku o wynajęcie lokalu mieszkalnego zgodnie z systemem punktowym oceny wniosków wprowadzonym Uchwałą Rady Miasta Płocka Nr 340/XXI/2013 z dnia 27 marca 2012r. W tym celu prosimy o osobisty lub pisemny kontakt z Wydziałem Gospodarki Mieniem Urzędu Miasta Płocka.


Adres potencjalnego pustostanu


Ulica: *
Nr budynku: *
Nr lokalu: *
 
Jak długo lokal nie
jest zamieszkały:
do 6 miesięcy
6 - 12 miesięcy
powyżej 12 miesięcy
 
Czy lokal jest
podnajmowany:
tak
nie
Prosimy przepisać kod z obrazka: *   

* - pola obowiązkowe

Szybki kontakt

Miejski Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.


09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Wspólnoty Mieszkaniowe kontakt >

Wydział Finansowo - Ekonomiczny / Dział Księgowości / Zespół ds. Rozliczeń Czynszowych - Zasób Własny i Skarb Państwa kontakt >

Wydział Techniczno - Inwestycyjny kontakt >

Dział Organizacyjno-Prawny kontakt >

Dział Zarządzania Nieruchomościami kontakt >

Kancelaria kontakt >

Sekretariat Zarządu kontakt >

e-mail: sekretariat@mzgm-plock.pl

Godziny pracy sekretariatu : 

poniedziałek-środa 7.30 - 15.30
czwartek                 7.30 - 16.30
piątek                      7.30 - 15.30

Godziny obsługi interesantów w Rejonach Obsługi Mieszkańców :

poniedziałek - środa 8.00 - 14.00

czwartek 8.00 - 16.30

piątek 8.00 - 12.00